Uusimmat blogikirjoitukset ja videot

Toimiva viesti parantaa asiakaskokemusta
Viran puolesta pitäisi varmaan sanoa, että asiakkaille tarkoitetuissa viesteissä ei saisi olla yhtään kirjoitusvirhettä. Käytännössä muutama harhalyönti tai kuperkeikkaa heittänyt
Suomee!-verkkokielikurssi julkaistu
Puhekieli ja kirjakieli ovat kielenoppijan näkökulmasta kaksi eri kieltä. Puhekielen materiaalista on kova pula, koska suomen kielen opetus on perinteisesti
Suomee!-verkkokurssin julkistustilaisuus 6.6.2016
Esittelemme uudenlaista Suomee!-verkkokurssia ennakkoon julkistustilaisuudessa ma 6.6.2016 klo 10–11 Crazy Townissa Jyväskylässä. Kurssin tavoitteena on auttaa Suomeen saapuneiden aikuisten maahanmuuttajien
Kielen voima, osa 2: tunteet ja asiakaskokemus
Käytämme kieltä koko ajan. Se on työkalu, jota ilman on vaikea tulla toimeen. Pidämme kieltä usein itsestäänselvyytenä, emmekä tule ajatelleeksi,
Onko tekstisi tiivis ja selkeä? Vai sittenkin tekninen ja vaikea?
Markkinointigurut puhuvat lakkaamatta siitä, että ostamisen esteet pitäisi poistaa, jotta ostaminen olisi asiakkaille mahdollisimman helppoa ja vaivatonta. Etenkin bisnespuolella ostajat
Mikä antaa yritykselle sielun?
Kävelin torstaiaamuna töihin mahtavan trooppisessa säässä, kun Valion mainostaulu kiinnitti huomioni. Sen viesti kuului ”voi antaa ruualle sielun”. Sinänsä ihan