Julkaisut


Pienyrittäjän markkinointiviestinnän käsikirja

Markkinointi on usein pienyrittäjän pahin kompastuskivi. Markkinointi on paljon muutakin kuin mainostamista. Hyvä markkinointimateriaali on avain menestyksekkääseen myyntiin, mutta harva yrittäjä on markkinoinnin ammattilainen tai voi sellaisen avukseen palkata. Raha rajoittaa ostopalvelujen käyttöä, joten moni päätyy hoitamaan markkinoinnin itse. Pienyrittäjän markkinointiviestinnän käsikirjaan on koottu tarvittavat perustiedot markkinoinnista sekä vinkkejä ja esimerkkejä viestinnän käytännön toteutukseen.

Pienyrittäjän markkinointiviestinnän käsikirja on kirjoitettu pienyrittäjän näkökulmasta. Lähtökohtana on, että markkinointiin on käytettävissä hyvin vähän rahaa.

Kirja on tarkoitettu markkinointiviestinnän työkaluksi kaikille yrittäjille, jotka eivät ole markkinoinnin ammattilaisia. Markkinointiviestinnän perusasiat on selitetty kirjassa selkeästi ja havainnollistettu käytännön esimerkkien avulla.

Voit tutustua kirjan sisällysluetteloon ja kirjasta poimittuihin otteisiin napsauttamalla kirjan kuvaa.

Pienyrittäjän markkinointiviestinnän käsikirja on julkaistu kesäkuussa 2014. Painetussa kirjassa on 162 sivua. Se on liimasidottu, A5-kokoinen ja pehmeäkantinen, ISBN 978-952-93-4018-7.

Kirja on saatavilla tilauksesta useimmista kirjakaupoista sekä verkkokirjakaupoista (mm. adlibris.com, booky.fi ja suomalainen.com).